45945

Ei mitään sanottavaa. Paitsi, että mummo soitti ja kyseli turhankin paljon onko kaikki hyvin. Mitäköhän sekin taas luulee, kun mun elämäni on ollut yhtä samaa koko vuoden ;) Joulu meni. Olisi saanut mun puolestani kestää pidempää. Lomalle olisi tarvetta. Pukin kontista löytyi viiniä, villasukat ja hyvää musiikkia – ja kummitytön askartelema kännykkäkoru! Omat lahjomukseni lienevät onnistuneita, koska kukaan ei ainakaan vielä ole lakannut puhumasta mulle ja äitikin kehui saamaansa kirjaa hyväksi (Aurora, keisarinnan hovineito). Mummo tosin ei käytä uutta kännykäänsä, kun vanha ja rikkinäinen on helpompi käyttää. Tänään piti hoitaa pois alta yhden järjestön tilintarkastus, mutta takavasemmalta iskenyt kamala krapula haittaa tehokkaasti mitään järkevää toimintaa. Eilisiltaiset tuparit olivat mukavat, vaan mistä tämä krapula? Enhän mä juonut edes litroittain mitään. Syytän vodkapainotteista boolia, kirkkaat kun eivät vain sovi mun kropalleni missään muodossa tai määrissä. Kohta varmaan bileeseen. Epäilyttää jättää kattikattista kotiin yksin kun ulkona paukkuu. Se on saanut jo pari pahempaa sätkyä iltapäivän aikana. Hmhm. Mukavaa ja parempaa uutta vuotta kaikille!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s